22 Ağustos 2013 Perşembe

HEP BAŞLIK BULUNMUYOR...

Hey zaman geçiyor ve ben ödevimi yapmıyorum . Burada Kuzey Tan ı anlatacaktım. Başka ortamlarda o kadar çok anlatıyorum ki burayı unutuyorum.. ya da... komik anlatma yeteneğimi kaybettim ve  yazmak eğlenceli olmuyor galiba..

Tamam yıllar sonra oğlum gelip "anne 4 yaş yazın nasıl bir çocuktum" dediğinde "kem küm" demeyip "aç blogunu oku oğlum, o kadar emek harcadım "demek için yazayım bari..

*Oğlum bir dahi değilsin: hiç üzgünde değilim sıradan bir çocuksun. süper yeteneklerin yok bunları geliştirmeye çalışan kasan bir anan baban da yok:)) bugün söyle süper bir şey yaptı demiyorum o yüzden.

*Oğlum boylu poslu bir çocuk değilsin: valla değilsin. baban o boy anan bu boy ve bu kilo ne bekliyorsun ki. Hadi azcık dayına çeksen biraz çekiştirsek olur . Biliyorum ileride seçenek kız sayısı azalacak ama idare et canım...

*Oğlum ... ay bilemedim. insan kendi evladı içinde çok kötü şey yazamıyormuş:)))

Oğlum sen çok tatlısın , sadece benim için olsa da bu tatlılık yeter. Çok sosyal, sevgi dolu bir çocuksun. Eğlencelisin,

Ayrıca.

Pidenin sadece ramazanda çıktığını öğrenince "ama ben onu çok sevmiştim" dedin

Pilavı özledin mi deyince "pilav canlı değil özlenmez sadece çok istenir " dedin.

Her sabah bugün doğum günüm mu diye uyanıyorsun .Ben10 li pasta yapmamı  istiyorsun. "pastacı değilim deyince "pastacısın" diyorsun.

07.08.2013 yeni okuluna kayıt yaptırdık. Beğendin mi okulunu deyince " ben zaten çok beğenmiştim eskiden" dedin

Sabahları "bugün yeni okul mu?" diyorsun . nedenini anladım okuldan verilen boya ödevini bitirmeden okula gitmek istemiyorsun.

Bebekleri çok seviyorsun. Halen kardeş hayali kuruyorsun.

En sevdiğin oyun desem hepsini seviyorsun. Kutu oyunları oynuyorsun, wii de oynuyorsun, tren rayları tüm salonda, (fotolarını çekip buraya ekleyeceğim) galiba LEGO daha ok seviyorsun (rum )

Tren raylarının fotosunu çekip, sonra yaparken bakmak istiyorsun

Gece uyuma ritüelin yok. nerede olsa her şekilde uyuyorsun. Halen kolu mu seviyorsun.

Evi toplamama yardım ediyorsun. Kendi yatağını topluyorsun (tabii zorlama var biraz)

Sabahları "açıktım" diye uyanıyorsun:))

Dondurma çok seviyorsun.

İlk vesikalığını çektirdin. Süper poz verdin.



Seni çok seviyorum

 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder