25 Temmuz 2014 Cuma

GEL BERABER BREMEN'e GİDELİM


İş dolayısı ile Bremen e gitmek gerekti. Koşturarak Bremen e giderken Kuzey e durumu doğru ve kabul edebileceği bir dille anlatmak gerekti.

Önce Bremen neresi, anne Bremen e neden gider diye anlattım. Başı önünde biraz üzgün
-Tamam git Bremen e ama müziğini dinle hemen dön.
-???? 

Oğlum benim Bremen mızıkacılarını dinlemeye gittiği mi sandı. Tanıtım yaparken Bremen Mızıkacılarını bu kadar ballandıra ballandıra anlatmasaydım keşke.

Durumu biraz daha açıkladım. Kabul etti ama ona büyük bir heykel getirmemi istedi. Büyüklük konusunda biraz konuşunca sadece bir heykel getirmemi, gerçek heykelin bir fotoğrafını çekip onu hemen babasının telefonuna atmamı istedi.

Gezi süresince oğlumun istekleri birebir gerçekleştirildi.

Dönüşte eve ilk girdiğim andan itibaren dibimden ayrılmadı. eli elimde yanağı yanağımda. yemek yememi bekledi ve sonra kucağıma hoplayıp. "ama ben seni çok özledim anne. Hiç uyumadım." dedi.

Sonra beraber tüm fotolar incelendi değerlendirildi ve "Lütfen beraber Bremen e gidelim anne" dedi. İçim eridi.

Hediyelerine baktıkça arada aklına geliyor. "Biz ne zaman Bremen e gidecektik anne?" diyor.
















 
 
 

 

 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 



 Bu güller benim Bremen de olduğumu duyan güzel bir kendi de bir Gül olan Umut ve Onur un annesi tarafından getirildi. Beni gurbet ellerde yalnız bırakmadı. Koşarak yanıma geldi:)) Kuzey Tan ımı da unutmamıştı:)) Teşekkürler Gül:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder