24 Eylül 2014 Çarşamba

Sana Bişi Deyim mi Anne?

Evet yeni favori cümlemiz bu "Sana Bişi deyim mi?" Bu cümlenin "Bişi geldi aklıma " "Bişi bakacaktım" "Bişi alayım geleceğim"

Çocuğu ilkokula başlayan anneler siz de duyuyor musunuz bu cümleleri? Kuzey Tan ders çalışmak için masa başına geçince benim duyduğum cümleler bunlar . Daha 3. ödevde bu konuşmalar çıldırtma boyutlarına geldi. Aklımda bu cümleler yankılanıyor.

Ödev konusu benim çocuğumda dert olmaz diye hayaller kurarken "bu çocuk babasına çekmiş galiba" diye pislik atarak bu güne geldik. Okula başlamadan ödev yapma makinası hayalinden bahsetmiştik. Şuanda o planlarını geliştirdi. Ödev yapma makinası arada okula da gidecek, hatta benim beynimdeki bilgileri de ışınlayacak, babasının beynindekileri de ışınlayacak Kuzey Tan bir sürü şey biliyor olacak. Ödeve olan sevgimizi yansıttı mı size bu hikaye?

Yansıtmadıysa şunu da söyleyeyim "anne a ile e harfini karıştırmam çok mesele olmaz değil mi?" diyor.

Şuanda ödevini yapmak yerine "hapşırmak nasıl oluşur" demeci veriyor.

Bizi güzel bir yıl bekliyor.


Kuzey Ödev yaparken ben
 
 
Kuzey Ödev yaparken Olmam Gereken Ben

Kuzey Ödev yaparken Kuzey İfade "Neden bu kadar gerildin ki anne. Git bir blog yaz rahatla "


Tüm ödev ile tanışan ailelere gelsin benden Sertap Erener'den Sakin ol




Bişi: Kuzey dilinde Bir şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder