23 Aralık 2014 Salı

Yıllar Sonra ve Beklenen Bir İlk

Yıllardır bekliyorduk  ve ilk kez bu sabah .....

Karnımda hep gece saat 11 de uyanır saat 12 kadar beni tekmelerdi. Doğduğunda da gece 11 de uyandı ama sadece 15 dakika uyanık kalmıştı.

Uykusuzluk benim için dert olmasın diye kaç kez uyandım, kaç dakika uyudum hesabı yapmamaya çalıştım.

Hafta sonları bu çocukların "geç uyanma modu" olsa keşke diye dilekler tuttum.

Tamam anladım,  hafta sonu hafta içinden bile erken uyanma modu açık kalmış bu çocukların.

Sevgili oğlum;

Yaz kış demeden yaklaşık 2000 gün

Bazen ağlayışın ile
Bazen öpüşün;
Bazen "annneeeee" diyerek;
Bazen sıcak bir dokunuşunla;
Bazen üstümde zıplayarak;
Bazen ittirerek;
Bazen gülüşünle;
Bazen o buz gibi ayaklarını karnıma dayayarak;
Bazen güzel kahvaltı sürprizlerinle ;
Bazen kırılan bir eşya sesiyle;
Bazen kafama gelen top ile;
Beni sen uyandırdın .

ve ben yıllarca senin bir gün o kelimeyi kurmanı bekledim. O gün benim dönemim başlayacaktı ve bugün o gün

"Anne lütfen biraz daha uyuyayım"

Evet artık yeni bir dönem başlıyor. Yıllardır bekliyorduk  ve ilk kez bu sabah  bu cümleyi kurdun ve ben seni yataktan ayaklarından çekip, omuzuma atıp lavaboya götürerek uyandırdım:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder