5 Temmuz 2015 Pazar

TEK DİŞİ DÜŞMÜŞ CANAVAR

Dişi düşmediği için üzülebileceğini düşünmemiştim. Okuldan bir gün gelince " Benim kaç dişim düştü anne ?" Sorusuna "Hiç" yanıtını alınca nasılda boynu bükülmüştü.

Bazen dişlerini zorla ittirerek "Sallanıyor sallanıyor" derdi. Aslında sallanmasa da biz de " Evet" diyorduk.

Beklenen oldu ve geçen hafta dişimiz hızlı bir şekilde sallanmaya başladı. Doktora mı gitsek diye bile düşündüm. Acemiyiz , ne yapalım.Kuzey öğretmeninin ayrıca dişçi olduğunu, gerekirse ona gitmek istediğini söyledi.  Arada sallanma hızını kontrol ederek beklemede kaldık .

Bu sabah kahvaltıda "Anne , bu diş geriye gidiyor" dediğinde elimi dişe değdirdim ve kendimi ve tüm dişlerimi çocukluğumda hissettiğim o hisle baş başa buldum. Sadece küçük bir bağlantı kaldığını görünce ile Kuzey "Tut çek dişini" dedim  ve mutlu son.
Şaşkına dönmüş bir oğul , gizli gizli ağlayan bir anne.

Daha 6 yıl önce dişi çıkmadı diye üzülüyordum. Daha 6 yıl önce o minik patlak beyazlar için ilk partisini vermiştik.

 
http://kuzeytan.blogspot.com.tr/2009/08/dis-bugdayi.html

http://kuzeytan.blogspot.com.tr/2009/08/yardim-dis-bugdayi.html


Diş çekim sonrası:

Kimlere foto çekilip gönderilecek kimler , aranacak liste verdi beyefendi. Burada basın sözcüsü var ya. Öğretmenini yanıtını okuduğumda "Çok duygulandım şimdi ağlayacağım" dedi.

Aranan herkese de önce hatır sordu sonra detaylı çekim anlatıldı:))))

Hediye için diş perisi ile iletişim detayları kapsamı soruldu.

Sorular: Diş perisi gerçek mi? Hediyeyi nasıl taşır? Asası var mı? Gece çalıştığı için hediye gece mi gelir? Hediye yastığın altına sığmazsa ne yapar?

Yanıtlar: Diş perisi var. Her yere yetişemeyeceğinden ve hediyeler büyük olduğundan o anne babaların kalbine hediye bilgilerini gönderir ve anne babalar diş perisi isteğine göre alır.

Sonuç:Saçma olduğunu düşündü. Asıl   LEGO yu ne zaman alacağız onu merak ediyormuş.

Bizim "diş perisi" Oldu "LEGO perisi"

Her çıkan diş için bu hediye işi olmadığını pazarlığı yapıldı.

Alışveriş merkezindeki herkese diş itina ile gösterilip, açıklama yapıldı. Yaş söylendi. 6,5 :) Sorun, güvenlik danışma mağaza görevlileri kasiyer abla olayı biliyor. Hatta  onlarda bizden  hediye istedi:))

Sevgili Oğlum;

Ağustos 2009 da çıkan ilk dişin 05.Temmuz 2015 de düştü. Nice güzel inci gibi dişlere. Beni diş çekim işine karıştırmazsan çok sevinirim , çocukluktan beri o his beni benden alır:))

1 yorum: