9 Ocak 2016 Cumartesi

PEGASUS AIRLINES a ŞİKAYET


Kanmayın Pegasus hiç çocuk dostu değil. Çocukları kullanıp reklam oyuncağı yapıp uçuşlarında hiç özen göstermiyor. (yine yer hizmetleri suçlu diyecekler ama kanmayın)

Evet kar yağınca felç olan İstanbul ve felç olan hava trafiği. Şuanda yazacaklarım bunun şikayeti değil.
  • Kardan dolayı geciken uçuşlarda gecikme yok gibi kapıya çağırıp kapıda bekleten. Sonra kapıyı değiştiren;
  • Her 10 dk bir 10-15 dakika rötar yapan. Rötar 2 saat olunca ikram yapmamak için 1:55 de kapıyı açan .(İlk başta 1-1,59 dk saat rötar deseniz kapı başında beklemez başka yere gideriz)
  • Bu arada oturacak yer olmadığından sizin ve çocuğunuzun ayakta kalmasını sağlayan. (Zaten 10 ar 10 ar rötar arttığından siz de alıp başka bir yere gidemiyorsunuz. Tüm uçaklar rötarlı olduğundan alt katta yer yok.)
  • Açıklama yapacak hiç bir yetkiliyi kapıya yollamayan;(İndi temizlik yapıyor, indi yakıt alıyor , şimdi alacaklar yalanları atan bir kişi bulduk ama binince hepsi yalan olduğunu hostes belirtti) 
  • Gecenin 1 olmuş uçuşta yaşlı çocuk olduğu umurunda olmayan; (öncelikli yaşlı ve çocukları uçağa götürmek olduğunu belirtseler)
  • Otobüs ile uçağa gidince uçağın sadece bir kapısını açan kar yağışı altında dondurucu soğukta saat 1 de çocukların ve yaşlıların kuyruk beklemesine neden olan;
  • Uçakta ücretsiz en azından sıcak bir şeyler ve su ikram yapılmasını istenilen hostesin, "müşteri hizmetlerini arayın" diye dalga geçmesi (Zaten uçaktayız telefonları kapadık, sanki hemen yanıt veriyorlar üstüne üstelik kendi reklamlarını dinletirken  dk para alıyor ve oradaki evet verin deme yetkisine sahipmiş gibi. İnsani duyguları olan, müşterisine önem veren kendi suçu olmasa bile ikramda bulunurdu. Hostese de kızamıyorum çünkü firma onlara böyle bir yetki vermemiş.)
  • Saat 01:40 da anca kalkış yapması.
  • Bu arada uyumaya çalışanlar umurunda olmadan tüm ışıkları açıp bangır bangır satış yapmaya çalışmaları.
  • O Işıklar gece saat 2 de "anne gözlerim acıyor" diye ağlayan çocuğa rağmen inişe geçene kadar açık kalması.
Bitmedi.
  • Dönüşte çocuğun kafasından aşağı , kalkış sırasında tavandan su akmasını normal karşılamaları. Bu olayda aşağıda açıklaması.
Bakalım yazdığım şikayetlere kaç ayda yanıt gelecek.



Not: önceden alınmış uçuşlarım var maalesef oradaki yaptıklarını da yazacağım sizlere. Sessiz kalmayın.