17 Eylül 2016 Cumartesi

3.Sınıf Başlarken Oğluma


Oğlum, büyüdün ve yarın 3. sınıf oluyorsun. Hep iyi olanı öğrenmeni mi diliyorum. Matematik, türkçe ve ingilizce diye saymayacağım  bunları.....

Senden seni sen yapan anılar yaratmanı diliyorum.

Sınıfında mutluluğu öğrenmeni diliyorum. Arkadaşların ile  öğretmenlerin ile mutlu olmanı diliyorum.

Senin bol bol gülmeni  diliyorum . Arkadaşların ile neşe ve  kahkahalar dolu anlar geçirmeni istiyorum.

Asla başka birini zorda olduğu zamanlar yaratmamanı, zor anlarında arkadaşlarının yanında olup onlara şifa olmanı diliyorum.

Hırs, yarışma  ve rekabetten uzak , birlik ve beraberlik içinde olacağın bir sınıf ve arkadaşlıklar diliyorum. Seni birlikten uzaklaştıracak , rekabete sürükleyen kişilerden ve duygulardan uzak durmanı diliyorum.

Geriden gelirken önde ki görüp üzülmeyip ; arkanda kalan için sevinmemeni, sıralama değil beraber ilerlemenin anlamlı olduğunu öğrenmeni diliyorum. Birlik olmayı öğrenmeni istiyorum.

Senin olanı paylaşmanın, sadece sen de olduğunda vereceği mutluluktan daha büyük mutluluk olduğunu öğrenmeni dilerim.  Mutluluğu dağıtmanın da daha kalıcı mutluluklar yarattığını bilmeni dilerim.

Ağlamak gerektiğinde utanmadan, sıkılmadan ağlayabilmeni;  duygularını korkusuzca açıkça ifade edebilmeni diliyorum. İşte böyle anlarda seninle gözyaşları akıtacak ve sana destek olacak arkadaşların, sevenlerin olmasını diliyorum.

Hata yaptığında, utanıp saklanmak yerine hatalarından ders çıkarmayı öğrenmeni diliyorum. Özür dilemeyi hep bildin ve bu özelliğini kaybetmemeni diliyorum.

Doğruyu söylemekten asla korkmamanı , sonuna kadar doğruyu söyleyip arkasında duracak yüreğini korumanı diliyorum.

Oğlum senden seni sen yapan anılar yaratmanı diliyorum.

Yeni bilgiler öğrenmenin ufkunu, dünya görüşünü, yeteneklerini  o eğlenceli hayal gücünü ve mutluluğunu geliştirmesini diliyorum. Hep bilgiyi birilerinden gelmesini beklememeni , okuyup araştırmanı bu gücün seninle olduğunu bilmeni istiyorum.

Özgüvenin  ve mutluluğun içinde, gülümsemen yüzünden  ve o pozitif enerjin senden hiç eksik olmasın.

Başarılar




Annen (Istanbul, 18.09.16)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder